SHELLY SUPPORT
Shelly Support
1) ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ Ή ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΕΝΑ TICKET ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ SHELLY ΕΔΩ:
https://support.shelly.cloud/en/support/tickets/new
ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΛΥΣΗ.
2) ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ:
Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ SHELLY ΣΑΣ ΒΟΗΘΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ SHELLY. ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ SHELLY SUPPORT GROUP ΕΔΩ:
https://www.facebook.com/groups/ShellyIoTCommunitySupport
ΜΠΟΡΕΙΤΕ:
- ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ (ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ), ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ.
ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑΣ.